Followers

Showing posts with label Cute Little pillow 2. Show all posts
Showing posts with label Cute Little pillow 2. Show all posts

Tuesday, March 5, 2013

Cute pillow lagi....~ 060313

Salam hari rabu~ lately ni mmg teramat2 bz...dengan keje...urusan hangkut brg2 ke umah baru... Sambil2 menyiapkan oder yg beratur... So now cuci2 mate yokss!






Bantal yg last ni xdpt nak show pict yg di ambil by Sweethandicraft sendiri...sebab hp kene format b4 sempat di publish gambarnye....:)
Any pertanyaan seperti biase boleh dibuat melalui emel, fon no or fb okeh! tq!

Tuesday, January 8, 2013

Cute Pillow 09/01/2013

Salam tahun baru 2013 all!! Belum terlambat lagi kan nak wish new year.... So sempena tahun baru ni kite update gambar2 cute pillow pula la yek...dah lame x interframe cute2 pillow ni...banyak share kat FB je... Untuk mengelakkan kesulitan,sila buat tempahan awal ye...(^^,)...Selamat cuci2 mata...




Kalu nak tengok lebih banyak choice or senang nak oder, boleh la pm melalui FB Sweethandicraft di sini ====>https://www.facebook.com/pages/Sweethandicraft/154760167924189

Thursday, December 6, 2012

Some more cute OwL~ 071212

Taraaaa.....here some more hasil oder2 customer ye...Alhamdulillah ramai suke ngn kekiutan owl ni...
ade banyak design yg lain..tapi masih x sempat nak nyulam...
cam ade rase nak merembat sebijik lagik mesin sulam pun ade...
tapi fulusssss tu nak kene gali mane ye???....:)



Tuesday, December 4, 2012

Mini Cute Owlie~~05.12.12

Salam n Mornings~~ni hasil Sweethandicraft yang latest..
Mini pillow ni material dari flanel and di sulam dengam mesin embroidery~
Now kami fanatik ngan owlies okeh!...(^^,)




Mini pillow of couse saiz mini ye...15cm x 15cm
RM12 per pcs~

Wednesday, May 16, 2012

Salam n hai sayang2 sume..lame sgt x updet ni...so kali ni cam biase le...SH upload koleksi2 CUTE PILLOW dari SWEETHANDICRAFT ye...ni antara2nye la...banyak sgt x terupload...
Kalu nak cuci mate jom la ke FB SH...https://www.facebook.com/sweethandicraft...
Banyak pict2 menarik kat sane....jom Check It Out!!! 
 

 





Saturday, January 28, 2012

Koleksi Cute Pillow~~~~

Jom cuci2 mate...SH pun dah x ingat pict mane yg SH lum uplad kat blog ni..sbb banyak sgt n kalu ade mase baru la SH curik2 upload..hehe...thanks to customer yg oder ye...:)









Monday, January 2, 2012

Cute Little Pilow...~~~~

Mari2 cuci mate ye...tq so much pd yg oder...

Banyak lagi pict2 pillow di sini ye-------http://www.facebook.com/sweethandicraft







Mintak maaf ye...sbb x tulis name customer...kene refer2 kat buku oder n FB..so kalu ade yg nak oder tu...just emel link pict...or bgtau je gambar yg mane ye...tq sume..:)

Monday, December 26, 2011

Cute Little Pilow...~~~~

Lama kan SH x update pasal Cute pillow...ok kali ni SH sempatkan juga mase utk uplot masterpiece Sweethandicraft ni...utk para2 customer or sesape yg berminat nak oder...boleh la melihat lebih banyak contoh design cute pillow di fb SH...http://www.facebook.com/sweethandicraft
Thanks a lot untuk customer2 yg sudi mengoder ngan SH...


Semua ni handmade n dijahit by hand 100%..betapa tabahnye SH...hehehe...










 Photo2 yg SH uplot ni dah lame punye oder sebenarnye,,baru ni sempat di uplotkan...so cam biase la...teruskan menyokong dan support Sweethandicraft ye sayang2 sume...(^^,)

Tuesday, October 18, 2011

Cute Little Pilow...~~~~

Yang ni pule...oder terawal selepas raye ari tu...pun dah selamat sampai kepade tuannye..time kasih ye sume.(^^,)



Oder from sis Umiez

Oder from sis Ida

Oder from sis Rina

Oder from sis Ismi

Cute Little Pilow...~~~~


Salam semua...dah lame x update pasal Cute Little Pillow kan..Pas raye ari tu SH bukak oder semule...Alhamdulillah n trime kasih pade customer yg sudi oder n support SH ye...Pilow2 ni dah sampai pun pade tuannye...Hope sume suke ye...:)

Hope sume suke...:)

Oder from sis Saidatul Radhiah

Oder from sis Zurin

Oder from sis Arianti

Oder from sis Mirza

Oder from sis Nursyairani

Lain2 hasil tangan Sweethandicraft

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mysweethandicraft.blogspot.com