Followers

Sunday, October 31, 2010

Tempahan keychain name yg HOTTT!!!



Minggu nih bz menyiapkan tempahan keychain name...yang paling x tahan n terharu bile Mummy selaku tukang jahit yg otai turun padang tolong jait...huhu....Siap bakul baju sume kuar...dah x main bekas kecik2 dah...haha...

keychain comel 2




More keychain pict to view...(^^,)

Lain2 hasil tangan Sweethandicraft

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

mysweethandicraft.blogspot.com