Followers

Wednesday, September 28, 2011

Sessi fotoshoot with Mingguan Wanita

Selamat pagi sume...jam dah kol 1.21am...SH baru pas memotong n menjait siap 1 pillow..so nak ilang2kan lenguh tangan ni...SH take 5 mengupdate blog ni...(^^,)

Cam SH bgtau kat fb ari tu...Sabtu yg lepas SH ade la wat fotoshoot sket ngan majalah Mingguan Wanita...Sessi fotoshoot ni bukan intebiu SH...cume SH di suruh membuat demo utk ruangan Lakukan Sendiri kat majalah Mingguan Wanita tu...:)..Ape2 pun..SH bersyukur sbb dpt peluang n pengalaman yg mcm ni...Alhamdulillah..Thanks to wartawan Nisah n cameragirl Lala sbb sudi singgah kat umah SH yg nun jauh kat CIQ ni...

Date kuar SHnye demo tu xsure lagik...nnt kalu dah kuar...SH kepoh2 kat fb yek...hehe...
So pade sessi tu, SH ade le wat demo utk 3 item kat pict di atas...Cute Little Pillow (wajib), frame n cekak rambut clover...actually mase sgt suntuk..ikutkan ati, nak wat yg lagik menarik..tapi apekan daya...SH ni sensorang je...xcukup kakitangannye...huhu...
Wokeh...c u next entry k...jom kepoh2 kat fb SH..(^^,)

Wassalam...

Lain2 hasil tangan Sweethandicraft

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

mysweethandicraft.blogspot.com