Followers

Wednesday, November 23, 2011

Sling Bag - cotton fabric

Salam n gud evening ollss..(kali ni dah petang)...hehe...ok kali ni SH nak post pasal beg lgk yg dah siap direka cipta....so bleh cuci2 mate ye...nak oder amat di alu2kan..





 Comel n sweetkan???
Sangat sesuai utk remaje2 yg comel2 n kiut miut...
Sling bag ni di jual dengan harga RM30 termasuk postage ke semenanjung....

7 comments:

  1. tanteekk...!! tp baru jer beli beg..huhuhu

    ReplyDelete
  2. xpe sis..nnt kalu nak tukar2 citerase buleh la beli...(^^,)

    ReplyDelete
  3. sweet !! mcm nak beli walaupun baru jek beli beg baru minggu lepas . lalala :D

    ReplyDelete
  4. eyla, buleh je nak beli..wat tambah collection..hehe
    emel kat akak..or inbox akak kat fb..kat gb lagik ade banyak gambar..
    emel: sweethandicraft@yahoo.com
    fb: sweets handicraft

    ReplyDelete
  5. Luar dn dalam bole guna juga yerr?

    ReplyDelete

Lain2 hasil tangan Sweethandicraft

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget

mysweethandicraft.blogspot.com